søndag 9. februar 2014

Rolig søndag!

Dagen i dag "starta" med at eg og systa reiste på Statoil og fekk tatt ein skikkelig oppshining på bilen min, so no skine den so fint! :D Dynka so og seie bilen i avfettingsmiddel før vi køyrde den inn i vaskemaskina og tok ein poleringsvask på den! Leeeeenge sida bilen har vore so rein so no, kanskje det held seg litt bedre med tanke på at det var ein poleringsvask og :D

Go'bilen min! :D
E ikkje bilen min fin so veit ikkje eg :D Hihi! E evig takknemlig for min kjære bror so ha funne denna bilen her altså!!

No i kveld har eg berre slappa av, teke eit lite heime-SPA rett og slett og berre teke vare på meg sjølv. No blir det nok film, Gone in 60 seconds, og noke god mat! :D

Håpa alle har ein flott kveld!

-S

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar